Oferujemy:
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach, w tym dofinansowanie do studiów,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA (m.in. Sopot, Jurata, Zakopane, Solina) i ofercie hotelowej Polskiego Holdingu Hotelowego,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- planowanie i przygotowywanie w zakresie merytorycznym i formalno-prawnym zadań w zakresie inwestycji, remontów, utrzymania technicznego nieruchomości będących w zasobie wraz z infrastrukturą towarzyszącą,
- przygotowywanie dokumentów do prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności opisu przedmiotu zamówienia, kalkulacji, kryteriów oceny oraz udział w przygotowywaniu umowy, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
- weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadań realizowanych w ramach posiadanych uprawnień,
- nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjno – remontowych oraz zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości i obiektów budowlanych w ramach posiadanych uprawnień,
- bieżąca współpraca z zarządcami nieruchomości oraz nadzorowanie prawidłowej realizacji postanowień określonych w umowach o zarządzanie i utrzymanie nieruchomości,
- sporządzanie opinii technicznych i uzgodnień branżowych, prowadzenie korespondencji wewnętrznej oraz z podmiotami zewnętrznymi.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze związanym z zadaniami wymienionymi w głównych obowiązkach,
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- znajomość ustaw: o Agencji Mienia Wojskowego, Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych, o własności lokali oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zasad oraz doświadczenie w zakresie przygotowywania i rozliczania zadań remontowych w zakresie budownictwa ogólnego,
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych,
- umiejętność kosztorysowania w programach (np. Norma Pro),
- umiejętność obsługi komputera (pakietu MS Office),
- dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań na obszarze objętym działalnością Oddziału,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- rzetelność, terminowość, odpowiedzialność i zaangażowanie oraz umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów.
Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia,
- podpisane oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres),
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór dostępny na stronie AMW dotyczy aplikacji składanych na wskazany adres).
Termin składania dokumentów: 22 września 2023 r.
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowegoul. Nowowiejska 26A00-911 Warszawa
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 161/23”
lub wyślij aplikację poprzez kwestionariusz online: kliknij tutaj
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania telefonicznie lub drogą mailową,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13.