Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
- ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
- możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
- zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
- możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.
Główne obowiązki:
- przygotowanie w zakresie merytorycznym oraz formalno-prawnym zadań w zakresie inwestycji, remontów, dostaw energii elektrycznej oraz usług utrzymania technicznego budynków, lokali i infrastruktury technicznej będących w zasobie Oddziału,
- weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadań realizowanych przez Oddział,
- nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
- realizowanie zadań z zakresu spraw związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury technicznej oraz prowadzenie spraw z zakresu gospodarki energetycznej,
- współpraca z dostawcami energii elektrycznej i operatorami systemów dystrybucyjnych,
- rozpatrywanie zgłaszanych skarg i reklamacji, prowadzenie korespondencji z zarządcami budynków, użytkownikami lokali, usługodawcami i dostawcami mediów.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe na kierunku elektrotechnika, inżynieria elektryczna, elektroenergetyka lub pokrewne,
- 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze związanym z zadaniami wymienionymi w głównych obowiązkach,
- znajomość ustaw: o Agencji Mienia Wojskowego, Prawo budowlane, Prawo energetyczne, Prawo zamówień publicznych, o własności lokali oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zasad oraz doświadczenie w zakresie przygotowywania i rozliczania zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie budownictwa mieszkaniowego i ogólnego,
- praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz kosztorysowania,
- dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań na obszarze objętym działalnością Oddziału,
- umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
- rzetelność, terminowość, odpowiedzialność i zaangażowanie oraz umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów,
- prawo jazdy kat. B.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa będzie dodatkowym atutem,
- mile widziane świadectwo kwalifikacyjne w zakresie dozoru i eksploatacji w grupie 1.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- cv i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
- oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej).
Termin składania dokumentów:
08.10.2020 r.
Miejsce składania dokumentów:
Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 120/20”
Metody i techniki naboru:
- weryfikacja formalna dokumentów,
- sprawdzian wiedzy,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Dodatkowe informacje:
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data wpływu,
- kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
- po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.