+

OGŁOSZENIE O NABORZE Nr 120/20

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie – umowa o pracę,
  • ruchomy czas pracy: start od 7.00 do 9.00,
  • możliwość udziału w kursach i szkoleniach,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. karty przedpłacone na święta, dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika i jego dzieci, niskoprocentowe pożyczki mieszkaniowe, dofinansowanie karty sportowej, wsparcie finansowe w trudnej sytuacji życiowej),
  • zniżki w ośrodkach wypoczynkowych spółki AMW REWITA i ofercie hotelowej,
  • możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
  • możliwość wykupienia pakietu opieki medycznej dla pracownika i członków rodziny, a także ubezpieczenia na życie.

 

Główne obowiązki:

  • przygotowanie w zakresie merytorycznym oraz formalno-prawnym zadań w zakresie inwestycji, remontów, dostaw energii elektrycznej oraz usług utrzymania technicznego budynków, lokali i infrastruktury technicznej będących w zasobie Oddziału,
  • weryfikacja dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadań realizowanych przez Oddział,
  • nadzorowanie i rozliczanie prowadzonych zadań inwestycyjnych i remontowych,
  • realizowanie zadań z zakresu spraw związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury technicznej oraz prowadzenie spraw z zakresu gospodarki energetycznej,
  • współpraca z dostawcami energii elektrycznej i operatorami systemów dystrybucyjnych,
  • rozpatrywanie zgłaszanych skarg i reklamacji, prowadzenie korespondencji z zarządcami budynków, użytkownikami lokali, usługodawcami i dostawcami mediów.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe na kierunku elektrotechnika, inżynieria elektryczna, elektroenergetyka lub pokrewne,
  • 3 letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 lata w obszarze związanym z zadaniami wymienionymi w głównych obowiązkach,
  • znajomość ustaw: o Agencji Mienia Wojskowego, Prawo budowlane, Prawo energetyczne, Prawo zamówień publicznych, o własności lokali oraz rozporządzeń wykonawczych do ww. ustaw,
  • znajomość zasad oraz doświadczenie w zakresie przygotowywania i rozliczania zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie budownictwa mieszkaniowego i ogólnego,
  • praktyczna znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem obiektów budowlanych,
  • umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz kosztorysowania,
  • dyspozycyjność i gotowość do realizacji zadań na obszarze objętym działalnością Oddziału,
  • umiejętność redagowania pism i prowadzenia korespondencji urzędowej,
  • rzetelność, terminowość, odpowiedzialność i zaangażowanie oraz umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • prawo jazdy kat. B.

 

Wymagania dodatkowe:

  • mile widziane posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa będzie dodatkowym atutem,
  • mile widziane świadectwo kwalifikacyjne w zakresie dozoru i eksploatacji w grupie 1.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • cv i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz staż pracy,
  • oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór poniżej),
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (wzór poniżej).

 

Termin składania dokumentów:

08.10.2020 r.

 

Miejsce składania dokumentów:

Agencja Mienia Wojskowego
ul. Nowowiejska 26A
00-911 Warszawa
lub rekrutacja@amw.com.pl
z dopiskiem: „Ogłoszenie Nr 120/20”

 

Metody i techniki naboru:

  • weryfikacja formalna dokumentów,
  • sprawdzian wiedzy,
  • rozmowa kwalifikacyjna.

 

Dodatkowe informacje:

  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data wpływu,
  • kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni o terminie spotkania,
  • po zakończeniu procedury naboru nadesłane oferty zostaną komisyjnie zniszczone,
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 22/ 314 98 13 lub 22/ 314 99 46.

 

UWAGA!

UWAGA !

29 marca 2024 r. biuro KUPOIIB będzie nieczynne,
za utrudnienia przepraszamy.

×